Saturday, September 6, 2008

Brief

Data Transfer Rate ။ ဒီ Card ထဲကေနျပီးေတာ့ Hard Disc ထဲကို ကူးေျပာင္းတဲ့အခ်ိန္ မွာ ဘယ္လိုႏႈန္းထားနဲ႕ ဦးတည္ျပီးေတာ့ ကူးေျပာင္းတာလဲဆိုတာ သိရမယ္။ Data Transfer Rate မွာ မွတ္ထားရမွာက 4.5 နဲ႕အထက္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕က Pro ျဖစ္တယ္လို႕ေခၚလို႕ရတယ္။ 3.6 နဲ႕ေအာက္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕က Semi Pro ျဖစ္တယ္လို႕ ေခၚလို႕ရတယ္။ 2.5 နဲ႕ေအာက္က ေတာ့ Home Video အဆင့္ေလာက္ပဲရွိတယ္။ အဲဒါ ဘာေတြကို ေျပာတာလဲဆိုေတာ့ MB/s ကို ေျပာတာ။ တစ္စကၠန္႕ တစ္စကၠန္႕စာအရုပ္ေတြ အရုပ္ေတြကို Hard Disc ထဲမွာ သိမ္းဆည္းလိုက္ တိုင္း သိမ္းဆည္းလိုက္တိုင္း ကိုယ့္ရဲ႕ Hard Disc ဟာ ဘယ္ေလာက္ေနရာဖယ္ေပးလိုက္ရတာလဲ။ ဒီ File ဟာ ဘယ္ေလာက္အထိသြားတာလဲ။ တစ္စကၠန္႕မွာ Base လုပ္ထားတဲ့ Frame ဘယ္ ေလာက္ရွိသလဲ။ သံုးဆယ္ရွိတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္တို႕ သံုးဆယ္ Frame ႏႈန္းနဲ႕ အလုပ္လုပ္ေန ၾကတာ။ တကယ္အလုပ္လုပ္ေတာ့ 30 Frame နဲ႕ အလုပ္လုပ္ရတာ။ Output ထုတ္ေတာ့မွ NTSC ဆိုျပီးေတာ့ 29.97 ၊ PAL ဆိုရင္ 25 နဲ႕ ထုတ္ၾကတာ။ အဲဒီေတာ့ တစ္စကၠန္႕မွာ ပံုေသေပါင္း ဘယ္ႏွစ္ပံုပါလဲ။ သံုးဆယ္ပါတယ္။
ရုပ္ရွင္ရဲ႕ သေဘာတရားက ဘာလဲ။ အစီအစဥ္အရ တစ္ဆက္တစ္စပ္တည္းျဖစ္ေသာ ပံုေသေပါင္း သံုးဆယ္ကို တစ္ဆက္တည္းစီလိုက္တဲ့အခါမွာ ရုပ္ရွင္တစ္စကၠန္႕စာရတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္လႈပ္ေနတာ၊ လက္ေတြလႈပ္ေနတာ၊ ေျခေထာက္ေတြလႈပ္ေနတာ။ အစ္ကိုတို႕၊ အစ္မတို႕ မ်က္စိထဲမွာ ျမင္ေနရတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒါေတြဟာ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ဘာလဲ။ တစ္ပံုခ်င္း၊ တစ္ပံုခ်င္းစီထားတာ။ ဖလင္ကို ေထာင္ၾကည့္လိုက္လို႕ရွိရင္ လက္ေျမွာက္တယ္ဆိုရင္ လက္နိမ့္ တာက တစ္ပံု။ နည္းနည္းျမင့္တာက တစ္ပံု။ နည္းနည္းထပ္ျမင့္တာက တစ္ပံု။ တစ္ပံုခ်င္းဆက္ ထားတာ။ တစ္စကၠန္႕စာမွာ 4.5 MB/s ႏႈန္းနဲ႕ Hard Disc ထဲကို သိမ္းဆည္းႏုိင္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီ Video Capture Card ဟာ Professional အဆင့္ကို မီတာပဲ။ Professional အဆင့္ကိုမီတဲ့ Video Capture Card တစ္ခုရဲ႕ ေစ်းႏႈန္းဟာ သိန္းေလးဆယ္အထက္မွာရွိတယ္။ Semi Professional Video Card တစ္ခုရဲ႕ေစ်းဟာ သိန္းႏွစ္ဆယ္ပတ္ဝန္းက်င္ေလာက္မွာရွိပါတယ္။ Semi Professional ဟာ 3.6 ထက္ လံုးဝမေက်ာ္ပါဘူး။ 3.6 နဲ႕ 4.5 ဟာ တစ္ဆခြဲေလာက္ကြာ တယ္။ ႏွစ္ဆေတာ့မဟုတ္ဘူး။ ႏွစ္ဆဆိုရင္ 7.2 ျဖစ္သြားမယ္။ ဒါေတာင္ Professional ထဲမွာ အနိမ့္ဆံုးကိုေျပာတာ။ တကယ့္ Professional အစစ္ေတြဟာ 9.0 ေလာက္နဲ႕ အလုပ္လုပ္ၾက တယ္။9.0 MB/s ။ ပံုသံုးဆယ္နဲ႕ ျပန္ခြဲလို႕ရွိရင္ တစ္ဖရိန္ကို 300 KB က်မယ္။ 4.5 ကက်ေတာ့ 150 KB က်တယ္။ Floppy တစ္ခ်ပ္ဟာ Capacity ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ။ 1.4 MB ဆိုတာ ဘာနဲ႕ညီ မွ်လဲ။ 1400 KB နဲ႕ညီမွ်တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ Semi Professional နဲ႕ ဖမ္းထားတဲ့ File Size ဟာ တစ္စကၠန္႕မွာေတာင္ 3.6 MB ရွိတယ္ေနာ္။ တစ္စကၠန္႕စာေတာင္ထည့္လို႕မရဘူး။ စကၠန္႕ဝက္စာ ေတာင္မွ 1.8 ရွိတယ္။ Floppy တစ္ခ်ပ္ကို 15 Frame ေတာင္ ထည့္လို႕မရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လုပ္ငန္းမွာ Floppy Disc က ဘာမွ သံုးလို႕မရဘူး။ လည္ပင္းမွာ ဆြဲဆြဲထားတဲ့ Flash Drive ေလးေတာင္ 128 MB ရွိတယ္။ ဒီလို Floppy အခ်ပ္ေပါင္း တစ္ရာ့ႏွစ္ဆယ္စာေလာက္ရွိတယ္။ ဒါေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ပံုေလးေတြေလာက္ပဲ သံုးရတယ္။ Video File ေတြကူးဖို႕ လံုးဝမျဖစ္ ႏိုင္ဘူး။
ဗီဒီယိုဖို္င္ေတြကူးရင္ Net အရင္ခ်ိတ္ရတယ္။ Hard Disc to Hard Disc ကူးရတာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ သူက ဖမ္းယူႏိုင္စြမ္းအားေကာင္းေလ Quality ေကာင္းေလျဖစ္ပါတယ္။ 3.6 ပဲထားႏိုင္ မယ္ဆိုရင္ သူက တစ္ပံုစာကို 120 ေလာက္က်မယ္။ ဖရိန္တစ္ဖရိန္ကို တစ္ရာ့ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ႏႈန္းနဲ႕သိမ္းႏိုင္တာ။ 9.0 ဆိုတဲ့ Professional က်ေတာ့ ဖရိန္တစ္ဖရိန္ကို 300KB ႏႈန္းသိမ္းတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕ သံုးရာျဖစ္သြားရတာလဲဆိုေတာ့ က်စ္လ်စ္သိပ္သည္းဆ ပိုေကာင္းလို႕ သံုးရာျဖစ္သြား တာ။ မလုိအပ္ဘဲနဲ႕ ဘယ္သူက သံုးရာနဲ႕ သိမ္းမလဲ။ တစ္ရာ့ႏွစ္ဆယ္သိမ္းလို႕ ရရဲ႕သားနဲ႕ ဘာလို႕ သံုးရာနဲ႕သိမ္းသလဲ။ အေရာင္ခ်င္းမတူေတာ့ဘူး။ အထဲမွာပါဝင္တဲ့ Pixel က်စ္လ်စ္ သိပ္သည္းပံုခ်င္း ၊ ဖဲြ႕စည္းမႈခ်င္းမတူေတာ့ဘူး။
အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Pixel ကိုတိုင္းလို႕ရွိရင္ Color အေၾကာင္းပါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေျပာရ မယ္။ RGB ဆိုတဲ့ Color Mode နဲ႕ CMYK ဆိုတဲ့ Color Mode ရယ္ ရွိတယ္။ RGB ဆိုတာ Red ရယ္၊ Green ရယ္၊ Blue ရယ္ မထူးဆန္းဘူးလား။ အနီရယ္၊ အစိမ္းရယ္၊ အျပာရယ္ သံုးခုကို အခ်ဳိးညီညီေရာစပ္လိုက္ရံုနဲ႕ တီဗြီ၊ ဗီဒီယိုထဲမွာျမင္ေနရတဲ့ အရုပ္ေတြအားလံုးရဲ႕ အေရာင္ကို ရႏိုင္တယ္။ ခရမ္းေရာင္လည္းရႏိုင္တယ္၊ အနက္လည္းရႏိုင္တယ္၊ အျဖဴလည္းရႏိုင္တယ္။ အစိမ္းဖန္႕ဖန္႕ေလးလည္းရႏိုင္တယ္။ သေျပသီးေရာင္လည္းရႏိုင္တယ္။ အဲဒီလို Color ေပါင္း ဆယ့္ေျခာက္လက္မႆမခုနစ္သန္းေတာင္ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ Redရဲ႕ Rage က အေမွာင္ ဆံုးေသာအနီဟာ 0 တန္ဖိုးျဖစ္တယ္။ အလင္းဆံုးေသာ အေတာက္ပဆံုးေသာအနီဟာ 255 ရွိတယ္။ 0 to 255 ဆိုတဲ့ Color Rage ထဲမွာရွိတယ္။ Green ကလည္း အဲဒီအတိုင္းပဲ။ Blue ကလည္း အဲဒီအတိုင္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခ်ဲမွာ သံုးလံုးကို ပတ္လည္ရိုက္ရင္ ဘယ္ႏွစ္ကြက္ထြက္ လဲ။ ကိုးကြက္လားမသိဘူး ထြက္တယ္။ ဂဏန္းသံုးလံုးတည္းကို ပတ္လည္ရိုက္လိုက္ရင္ ကိုးခုေတာင္ထြက္တာေနာ္။ သုညကေန ႏွစ္ရာ့ငါးဆယ့္ငါးဟာ ဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုေတာ့ အေရာင္ေပါင္း ႏွစ္ရာငါးဆယ့္ေျခာက္ေရာင္ရွိတယ္။ ထူးဆန္းတာတစ္ခုက အေမွာင္ဆံုးေသာအနီ ရယ္၊ အေမွာင္ဆံုးေသာအစိမ္းရယ္၊ အေမွာင္ဆံုးေသာအျပာရယ္ သံုးခုေပါင္းလုိက္လို႕ရွိရင္ ဘာအ ေရာင္ထြက္လဲဆိုေတာ့ အနက္ေရာင္ထြက္တယ္။ အေတာက္ပဆံုးေသာ အနီရယ္၊ အေတာက္ပဆံုးေသာ အစိမ္းရယ္၊ အေတာက္ပဆံုးေသာ အျပာရယ္ သံုးခုေပါင္းလိုက္ရင္ အျဖဴ ေရာင္ထြက္တယ္။ အျဖဴ နဲ႕ အနက္ နဲ႕ ၾကားထဲမွာ ေရာင္စံုျဖစ္ေနတာ။ သူတို႕ဟာ အျမင့္မားဆံုး တန္ဖိုးေတြပဲ။ ဒီႏွစ္ခုၾကားထဲမွာ ေရာင္စံုထြက္တယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ Red က 10 ေလာက္ျဖစ္သြား ျပီး က်န္တာေတြက 0 ဆိုရင္ အနက္ ထဲမွာမွ နည္းနည္းေလး အနီေလးပါလာျပီ။ ဒီေကာင့္ကို 100 ေလာက္ေပးလိုက္ရင္ နည္းနည္းေလး ေမွာင္တဲ့ အနီေလးျဖစ္လာျပီ။ ဒီႏွစ္ခု 0 နဲ႕ ဒီႏွစ္ခုကို 255 ေပးလိုက္ရင္ လံုးဝၾကီးကို အနီေရာင္ျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီလိုပဲ ဒီက 100 ၊ ဒီကလည္း 100 ၊ ဒီက 0 ဆိုရင္ အနီရာခိုင္ႏႈန္း တစ္ရာရယ္၊ အစိမ္းရာခိုင္ႏႈန္း တစ္ရာရယ္၊ အျပာရာခိုင္ႏႈန္းက 0 ဆိုရင္ အျပာကို ထည့္တြက္စရာမလိုဘူး။ အနီေလးနည္းနည္းနဲ႕ အစိမ္းေလးနည္းနည္းနဲ႕ကိုေရာလိုက္ရင္ ဘာအေရာင္ထြက္လာလဲ။ လိေမၼာ္ေရာင္လိုဟာမ်ဳိး ထြက္လာတယ္။ အဲဒါလည္းပဲ Color တန္ဖိုး တစ္ခုပဲေပါ့။ အဲဒီ ကာလာတန္ဖိုးတစ္ခုဟာ Red က တစ္ရာ၊ Green က တစ္ရာ၊ Blue က သုည၊ ဒါက ကာလာတန္ဖိုးတစ္ခု။ ဒီလိုအားျဖင့္ ၾကားထဲမွာ ဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုေတာ့ 16.7 Million of Color ရွိတယ္။ ဆယ့္ေျခာက္ဒႆမခုနစ္သန္းေသာ အေရာင္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဗီဒီယိုေလာကရဲ႕ အေကာင္းဆံုး Quality အားျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ ဖြဲ႕စည္းမႈတစ္ခု ဟာ အဲဒီ ဆယ့္ေျခာက္ဒႆမခုနစ္သန္းေသာ အေရာင္ေတြထဲက ၾကိဳက္တဲ့အေရာင္ေတြ ပါဝင္ႏိုင္ ပါတယ္။
တျဖည္းျဖည္း ျပန္လွန္ေျပာရင္းနဲ႕ပဲ အေရွ႕က အေၾကာင္းအရာေတြဆီကို ျပန္ေရာက္သြား ျပန္ျပီ။ အႏွစ္ခ်ဳပ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေလာကမွာ အသံုးျပဳတဲ့ ရုပ္သံေတြရဲ႕ ပင္ရင္းဖြဲ႕စည္းပံု အေၾကာင္းဟာ ဒီေလာကသားေတြအတြက္ ဘယ္ေလာက္အေရးပါလဲဆိုတာကို သိေစခ်င္တာ ပါပဲ။ ခ်က္ခ်င္းနားမလည္ႏိုင္ရင္ေတာင္ နားလည္လာတဲ့အထိ ၾကိဳးစားေလ့လာၾကဖို႕ တိုက္တြန္းလို ပါတယ္။
အခုေခါင္းစဥ္ကေတာ့
Exporting Any Media လို႕ေခၚၾကတဲ့ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ File မ်ားကို CD မ်ား၊ DVD မ်ား၊ Web Page မ်ားေပၚမွာ ထုတ္လုပ္ၾကတဲ့ Compression အေၾကာင္းပါ။ အဆင့္လိုက္ခြဲၾကည့္ရင္ မူရင္းတည္းျဖတ္ျပီးသား Quality အျပည့္နဲ႕ Video File မ်ားကို (၁) VCD အတြက္ MPEG 1 (၂) DVD အတြက္ MPEG 2 (၃) Web Hosting အတြက္ MPEG 4 နဲ႕ WMV ဆိုျပီး အမ်ားအားျဖင့္ ထုတ္လုပ္ၾကပါတယ္။ MPEG ဟာ JPEG ကတဆင့္ တိုးတက္လာခဲ့တဲ့ Format ျဖစ္ပါတယ္။ Exporting အတြက္သာ အသံုးမ်ားျပီး Editing အတြက္ သံုးေလ့သံုးထ မရွိၾကပါ။ VCD Cutter , TMPGENC တို႕လို Authoring Software ေတြမွာေတာ့ ကိုယ္မလိုခ်င္တဲ့ အပိုင္းေတြကို Cut လုပ္ပစ္လို႕ရတာမ်ဳိးေတာ့ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါကို Editing လုပ္ တယ္လို႕ မေခၚႏိုင္ပါ။ Adobe Premiere Pro ထြက္လာေတာ့ MPEG 1 , 2 Format ေတြကို Import လုပ္ျပီး အနည္းငယ္ျပင္ဆင္ႏိုင္ေအာင္ ခြင့္ျပဳေပးထားတာ ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္တမ္းမူရင္ MPEG File ေတြကို Premiere မွာထည့္ျပီး Edit လုပ္ၾကတဲ့အခါ Real-time Preview မရႏိုင္တာရယ္၊ သူ႕ကိုထပ္ျပီး Exporting လုပ္တဲ့အခါ အခက္အခဲမ်ားစြာ ရွိေနတာရယ္ ကို သံုးဖူးသူတိုင္းေတြ႕ေနရမွာပါ။ Export ထုတ္လုပ္တဲ့ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ Editing Software ရဲ႕ Timeline ထဲကေန Plug-in ေတြနဲ႕ တန္းျပီးေတာ့ ထုတ္လို႕ရသလို ၊ Stand Alone Compression Software ေတြနဲ႕လည္း ထုတ္လုပ္ၾကတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ CD အခ်ပ္ေတြေပၚ ေရးတင္တာကေတာ့ ဆိုင္ရာဆိုင္ရာ Writer ေတြနဲ႕အဆင္ေျပသလို ေရးလို႕ရပါတယ္။ အဓိကက ေတာ့ VCD, DVD ေတြ Player ေတြက နားလည္ႏိုင္ရင္ရပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာ ေတြ႕ရွိရသေလာက္ေျပာျပရရင္ Compression လုပ္တဲ့ နည္းလမ္းေတြ မွာ အဓိကအားျဖင့္ Software Compression နဲ႕ Hardware Compression ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ဳိးခဲြေတြ႕ ရပါတယ္။ Software Compression က ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ သီးသန္႕ သူ႕အတြက္ အေထာက္အကူ ေပးတဲ့ Hardware တစ္စံုတစ္ရာမပါဘဲ Software ရဲ႕ အကူအညီ သက္သက္နဲ႕ Compression လုပ္တဲ့ ပံုစံျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ ေျပာရရင္ Canopus Procoder, Media Cleaner, TMPGENC စတဲ့ Software ေတြဟာ ၾကိဳက္တဲ့မူရင္း Source ကေန ၾကိဳက္တဲ့ Format ကို Export လုပ္လို႕ရပါတယ္။ ဒီလုပ္ငန္းစဥ္မွာ ကြန္ပ်ဴတာေပၚ Install လုပ္ထားတဲ့ Software ကလြဲလို႕ အျခားအကူအညီ ဘာမွမပါ ပါဘူး။ Hardware Compression ကေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာထဲ မွာ သူ႕အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္မယ့္ Hardware တစ္ခု သပ္သပ္ထပ္တည့္ျပီး Hardware ရဲ႕ အကူအညီကို ရယူကာ Software နဲ႕ တြဲဖက္ျပီး Compression လုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအား ျဖင့္ေျပာရရင္ Pinnacle PCTV, Director DVD Pro စတဲ့ Hardware ေတြကို ဝယ္ျပီး ကြန္ပ်ဴတာ မွာစိုက္လိုက္ရင္ Online Compression လို႕ေခၚတဲ့ Source ကို တစ္ခါတည္း Format ေျပာင္းပစ္ လိုက္ႏိုင္တာမ်ဳိး၊ Offline Compression လို႕ေခၚတဲ့ Hard Disc ထဲမွာ သိမ္းထားတဲ့ Source ကို အခ်ိန္ယူျပီးCompress လုပ္တာမ်ဳိးကိုေျပာတာပါ။ Theory အရ Hardware Compression ဟာ Quality ပိုေကာင္းႏိုင္တယ္လို႕ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ သိသိသာသာ ခြဲေျပာလို႕ရ တာမ်ဳိးမရွိပါဘူး။ သူ႕ေနရာနဲ႕သူ အသံုးတည့္တာခ်ည္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ VCD, DVD Recorder လိုမ်ဳိး တစ္ခါတည္းတန္းျပီး ဘာကြန္ပ်ဴတာရဲ႕အကူအညီမွ မလိုဘဲ ေရးပစ္လိုက္ႏိုင္တဲ့ ပစၥည္းေတြ ကိုလည္းေတြ႕ရပါတယ္။ အဲဒါေတြက တန္ဖိုးလည္းၾကီးပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ Render လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ ေဝါဟာရကို ရွင္းျပပါမယ္။ ပံုစံမ်ဳိးစံုနဲ႕ ကုန္ၾကမ္းအျဖစ္ အသံုးျပဳထားတဲ့ Media File ေတြကို Software ေတြထဲမွာ ဆြဲယူသံုးစြဲျပီးတဲ့အခါ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ Final Movie အျဖစ္ တစ္ေပါင္းတစ္စည္းတည္း အေခ်ာသတ္ထုတ္လုပ္တာကို ေခၚတာျဖစ္ပါတယ္။ Render ဆိုတဲ့ ေဝါဟာရကို 2D နဲ႕ 3D Software အမ်ားဆံုးေတြ႕ရျပီး Editing Software ေတြမွာေတာ့ Export Movie လို႕သံုးပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္းအရာေတြဟာ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ဆိုင္တဲ့ဗဟုသုတအျပင္ ရုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယိုနည္းပညာ၊ လွ်ပ္စစ္နည္းပညာ၊ ရူပေဗဒနည္းပညာ၊ ပန္းခ်ီသေဘာတရား၊ အသံသေဘာတရား စတဲ့ အျခား ပညာရပ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပတ္သက္ဆက္ႏႊယ္ေနတဲ့အတြက္ ပညာရပ္တစ္ခုကို ေလ့လာေနတဲ့ လူငယ္ေတြအေနနဲ႕ မိမိရဲ႕ ဦးေႏွာက္နဲ႕ အသိဥာဏ္တံခါးေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် က်ယ္က်ယ္ဖြင့္ ထားဖို႕မွာရင္း ဒီတစ္ပတ္သင္ခန္းစာကို ဒီမွာ အဆံုးသတ္ခ်င္ပါတယ္။

ဤသင္ခန္းစာပါ ေဟာေျပာပို႕ခ်ခ်က္မ်ားမွ မည္သည့္အပိုင္းက႑ကိုမွ်
ကူးယူျဖန္႕ခ်ိျခင္း တဆင့္ျပန္လည္ေရာင္းခ်ျခင္းတို႕ကို ခြင့္မျပဳပါ။

No comments: